Search This Blog

Tuesday, June 1, 2010

Peerrgghhhh....malasnyer!!

Salam sumer...errkk..bg salam kat sape??mcm ada org jenguk blog aku nih??hehehe..aku tau mesti ader munyer..sekodeng eh??jenguklaa..blog yg dh lama x updet nih..padahal byk giler xtvt&kejadian2 serta perkembangan diri aku...weiii...apsal gelak??mmg arr..aku dh mengembang!!hehehe...

Antaranya kisah kat opis aku tuh haa...ntahla..xtau apa nk jadik...mmpphh...hajat dihati mmg nk luahkan kat blog sindri..tp bila pikir2 balik..mcm buang karan jeks..lantak pi laa...wat mencemar duli blog aku jeks dgn citer2 hampeh tuh!!..semoga semuanya akan berakhir dgn baik..

Hehehehe..jadikla eh..updet ckit camni..??huhuhu...

2 comments:

  1. Cayalah akhirnya update juga walaupun Ckit.. hehe

    ReplyDelete
  2. Ziey, akulah jenguk blog ko. aku ada pengalaman nak share dgn ko pasal hajat ko tu. kat sini tak best story, nanti jd never ending story... hehe

    ReplyDelete