Search This Blog

Tuesday, June 22, 2010

Job Satisfaction...

Sejak dua menjak nih...aku rasa mcm xbesh la nk gi keje..Tp bila aku pikir2 balik,xbaik ada perasaan begitu..coz kerja ini juga satu ibadat. Bukan apa,aku ni jenis vocal..&bila kita diangap jual air liur ..rasanya mcm nk libas pakai ducting jek..(ducting adalah sejenis paip). hello..hello...bila kita berani bersuara dan memberi pendapat dan pandangan serta tidak terus bersetuju ats sesuatu perkara itu..bermakna kita buat & mempunyai pengalaman melaksanakan kerja2 itu sbb kita ada isi serta input utk dibahaskan..!!bkn aku jeks..kuncu2 aku yg vocal pun mendapat nasib yg sama...

Orang yg diam & bersetuju pastu habuk pun tarrrraaakkkk...lg laaaaa mcm @$#%$(!!!!! bila segala mak nenek audit...ni la muka2 kaki bangkang ni yg ke depan...tp kali ni,aku mls nk amik pot...tp boleykah???mmpphhh...mmg x pun...tetap jugak..akak sibuk mengalahkan Rosmah Mansor!!

xperlaa...biarla apa nk jd pun..aku mls nk pikir sgt..yg penting gaji masuk..lg pun semangat abah masih kuat dlm diri aku...ats permintaan abah..aku berada di organisasi ini & aku yakin doa serta restu abah akan buat aku lebih tabah serta boleh pergi jauh tanpa perlu kipas, aircond..serta jilat montot mereka2 yg namanya tidak boley disebut disini... hik..hik...

No comments:

Post a Comment