Search This Blog

Saturday, January 2, 2010

Heppi New Year 2010!!!

Protes jalanan!!!! ...xdpt naik bumper car....

Pandai x Aqifku..dia guling2 mengaruk dpn kaunter coz mamat tu yg x bg main coz lom ckp tinggi..kitorang nk bg jeks..sbb lg bape mm nk sampai ..skima sgt mamat tuh..



bzzzz...d beezz...bzzzzz




Aku buleh naik ni jek la..yg x gayat..hehehe..





Choo...choo..train...





Bumper car...Azibku terer sungguh...caituk..caiyuk my son...





Ndku &Azibku jek sakan queu main ituh ini..aku gayat..adik x cukup ketinggian..



Bye..bye..2009...fuhh..mmg aku terasa sgt this year berlalu sepantas kilat...sbb aku dok pikir bibik aku nih..dah setahun dah dia kat sini..rupanya..isshh..apa kes intro2 entry new year citer psl bibik ek..potong stim arr...apa barang citer hal warga asing..baik citer ttg tanahair kita yg terchenta ni kan...


Well, new year eve tuh gi Berjaya Time Square..bw kiddos berhuha-huha @Cosmo's Theme Park...we all xpernah langsung gi sini..dulu masa bro in law Ndku keje Berjaya jenuh gak la dia mengajak..tp ntahla mcm xde perasaan..sama gak la mcm gi Sunway Lagoon tu..bkn apa, aku ni gayat..pastu bebudak tu pun lom cukup ketinggian..so mcm rasa membazir plak kan..tp kali nih...Azibku tuh mmg dh tinggi amat..lebey tinggi dr yg seumur dgn dia..(hopefully sampai besarla..coz mcm dh pupus jek laki2 tinggi kat mesia nih..huhuhu). Ok la not bad..Azibku heppi giler main bumper car tu..yg lain2 dia mcm xleh main lagi..tp yg train2..merry go round tu bolehla...Aqifku jek yg nampak excited naik yg mcm tu..Azibku prefer yg lg challenging..malangnya xcukup tinggi lagiks..haa..tu yg malas tu kan??


Before masuk theme park mkn Kenny Rogers..lps kuar tuh..mkn kat SweetChat..coz xdela lapar sgt lagiks..perrghhh..Durian Pancake dia marbelesss...aku xmkn durian dr buah..tp kalu durian yg dh di improvisedkan..aku mkn..hehehe..


Ingatkan kuar dt Berjaya Times Square nk gi tgk bunga api dam dum dam dum..since kat situ yg plg dekat ialah Dataran Merdeka la kan..so lalu la jugak..mmpphh..tp situasi xmemberangsangkan..Indon,Bangla,Negro bersepah....1 Malaysia la sgt kan??ni dh level 1 Benua dh nih..huhuhu..kiddos pun dh lepak..x koser la plak..lg pun Acik&Cik Din cal katanya nk dtg umah coz dia baru lps antar Pendi kat Seremban..wokeiii...bagusla..leh gi jenjalan sok dgn Acik..& NDku pun kata nk ajak CikDin gi menebas(golf..)..yuhuuu..ada aktiviti esok ( 1 Jan)!!!...

No comments:

Post a Comment