Search This Blog

Monday, January 4, 2010

Cintaku Bersemi di Januari....

D&G lite blue..
sweet tau rasa..ooppss..bau dia.. :)

Nice packaging..

Ats permintaan ramai (erkk..2org jek,kira ramai la tu lebey dr 1..hehehe..), lihatlah tgnku yg tembam ituh!!

TQ sayang...I loikee :)

Poyos ek..entry diatas itu..mmpphh..akceli xdela poyos sgt..tp sekadar nk bg tau yg segalanya semakin baik&InsyaAllah akan bertambah baik..Alhamdulillah..

Mesti sesaper yg follow blog ni ingat masalah aku ni ada kena org ketiga laa..gaduh pung pang..laaa..hehehe..xde satu pun diatas..tp semuanya soal masa depan & kerjaya..tp aku tau semuanya boleh diatasi dgn sekurang-kurangnya memuaskan hati beberapa pihak..walaupun x puas hati mana...tp kita insan biasa..at least ada penambahbaikannya...

Tp yg pasti, aku hepi Januari ni coz dpt hadiah berbaloi-baloi..hehehe..maklumla hadiah yg dijamakkan (besday&anniversari)huhuhu..tp bkn mende nih yg aku hadapkan..ttp ingatan tu yg penting..aku tau si dia jenis yg memberi&mengingati...lg pun pd aku budaya mengingati tarikh2 "penting" org2 yg "penting" dlm hidup kita mmg amat "penting"...haaaa..amik ko..bape banyak penting daaa...Dato' Dr Fadzilah Kamsah pun ada berkata mcm tu dlm salah satu CD ceramah dia yg aku beli...dat's why aku seboleh2nya akn cuba mengingati sumer tarikh2 keramat org2 yg penting dlm idupku.... :)












No comments:

Post a Comment