Search This Blog

Sunday, January 31, 2010

Staffield Golf Club & TLS Fitness Centre

siap boley jelir lidah dlm air...relax jek budak ni..mcm reptilia plak..xde hal duk dlm air..huh!
mamat nih dh terer...pelbagai aksi la dia wat..



cute x Aqifku& Ndku..sama ek muka diorang nih..lama tuh diorang thn nafasss...

so far my kiddos xde sowang pun yg takut air..antoo air lg ader...

Entry ni nk citer segala yg berunsur kehidupan yang "CARGASSS"...Ndku ni semangat waja masuk pelbagai club..fitness club tu xper lagikla..bolehla diterima akal kadar fees dia bg golongan marhaen mcm kitorang nih..tp last month dia gi masuk lg satu club...GOLF CLUB plak..mmg la dia kaki menebas..tp zmn keje gomen dulu..org belanja..ni sindri bisnes..sindri belanja la..huhuhu..nk kater aku xsetuju..x jugak coz byk jek yg aku leh tumpang berkaki-kaki (byk kaki coz dgn kiddos sekali)..leh lyn swimming pool, lyn gym, lyn driving range...Aqifku plak mmg nampak sgt minat dia kat golf nih..excited giler tgk org main golf kat 815@Astro nun..siap wat aksi2 lg..
Meniti usia 30an ni sebenarnya aku dh rasa sengal2 sana sini..dgn muatan berat mcm aku nih..kekadang pyh tul nk jejak kaki pepagi..dasat kan?? Ndku pun sama gak la..tp kitorang xleh berterusan mcm ni..bkn la nk kurus sesangat tp yg penting nk sihat & cargass...(tp aku nk 6pax wakakaka...)mmpphh..lg pun family history both side..sumernya menggerunkan..FIL pernah wat bypass (betul ke eja nih?) ada 2 blocked kat saluran jantung dia, MIL plak diabetes..mak aku..std la kan..high blood pressure, abah aku diabetes tp mild jeks..coz abah ni xde mkn bkn2 sgt..cuma dia smoking..tp la nih..dh x smoking langsung..kagum aku..siap bg ganjaran RM100 kat dia ari tuh..
Hopefully dgn semangat berkobar-kobar skang..dpt la kitorang konsisten dgn amalan idup sihat nih..xdela hot-hot chicken shit jek kan..kiddos pun suka jek dgn aktiviti riadah yg baru nih..diorang excited sesangat..am heppi too.. ;-)
~gambo aktiviti selain berendam dlm enpon..lom upload, battery kong..~

No comments:

Post a Comment