Search This Blog

Tuesday, December 22, 2009

21.12..6th Anniversary..Alhamdulillah...


21.12 jam 11.30pagi sah sebagai isteri kepada Azendi Mohd Zawawi 6thn yang lalu..kejap jek masa berjalan...rasa macam kelmarin jeks...mcm xpercaya masa berlalu begitu pantas&mcm2 turun naik dlm idup ni yg telah ditempuhi..Anniversary thn ni biasa2 aje.Gi mkn2 tp xdela candle lite dinner..huhuhu..aku ni sebenarnya romantik orgnya..tp Ndku ala2 jek..&dia lg dominan dlm our relationship..so aku dh terikut2 plak malas nk romantika d amour nih..tp Fadzilah Kamsah kata..sifat romantik&kasih sayang ni boleh disemai & dibaja..lama2 akan segar bugar la jugak..mmpphh..tp mcm penat jek..semai selama nih..hehehe..tp aku tau..Ndku ada cara tersendiri dlm tunjukkan kasih sayang..dedulu ms berkawan....dia kehulu kehilir dgn gitar tong dia tuh..pernah gak la lepak tepi tasik,lepak ats bukit,lepak tepi masjid pun pernah..lps tu dia PETIK GITAR..&suh aku bg tau lagu apa nak, pastu dia goreng(main gitar) & nyanyi..kalu cuti semester yg lama..b4 cuti dtg jumpa aku bg kaset lagu2 yg dia goreng &ada la jugak pesanan2 dr penaja dlm kaset tu (dia rekodla)..kununnya kalu cuti ,RINDU dia dgr la kaset tu..hahahaha..manalaa..akak x cair Kiah...now ni dia baru jek nk pegang gitar letrik tu kat umah..si Azibku dh main2 tali..si Aqifku plak dh panjat bahu dia..macamana nk nyanyikan utk aku lagi???sudahnya simpan jek la....apa2 pun aku berdoa agar mahligai yg dibina ats dasar kasih&sayang ini berkekalan dunia akhirat dgn penuh rasa cinta demi keranaMu ya Allah....

~dapat cincin white gold...tp bkn on that day..lps2 tuh...xkisahla..yg penting..BAGI..hahaha..~

No comments:

Post a Comment