Search This Blog

Saturday, October 31, 2009

Ex A-level Galzz Gathering...
















Semalam spt yg telah dirancang &dianjurkan oleh Pengerusi Tetap Menang Tanpa Bertanding..hehehe Pn Sri Nomy,bergather2 la kitorang bebudak 3rd floor parking lot MSMKL 95/97..kih..kih..kih..acara memekak tu kat Tony Roma's Gardens..standardla kan bila lama x jumpa except aku,iderq&nomy baru jumpa buka puasa ari tuh, lg pun kitorang hsemate b4 kawin..tp yg lelain tuh..baru la ni jumpa..
Sumer sekali yg dtg ialah Nomy,Iderq,Suyah,Ayin,Jash,Lea & aku la..kalu x ada Rin & Merci..dulu masa kat MSM,bilik kitorang ni sumer sederet jeks..kitorang dulu wat A-Level kat Maktab Sains Mara KL kat Shamelin Perkasa tu..now ni nama dia Kolej Yayasan Pelajaran Mara..tp pastu recession sumer tercampak kat mana2 local u la....tp ada hikmahnya...ada yg bertemu jodoh di local U nie..termasukla aku..hehehe...
Melantakla masing2..ank2 aku plak mcm xmkn 10hari plak..thp rakusnya.Tp ntah apa aku order dh xingat..Lg pun bak kata Jash..aku pun buhsan gak kalu menu lebey dr mukasurat..sudahnya main pakai tunjuk jeks...hahaha...tp appertizer Jash..masam nk mamposs...dlm gambo punyala lazat..manager Tony Roma's tu kata rasa dia mmg gitew..Asian mmg xthn&xsuka..lerrr..lenkali tulis la kat situh!!xdela kami2 ni order..pastu ada gak la sesi tiup lilin.TQ Lea..for d cake yg ikut tekak aku..Blueberry Cheese..minah ni roomate aku ms A-Level..pakar gak curik air cond tp yg paling pakar Merci tp makcik tuh last minit cancelled la plak...hilang ckit jiwa kacau aku xspecially bila dpt dgr semula Jash punya sumpah seranah...hahahaa...really miss part tuh!!xde perubahan msh sama jek frekuensi dia..
Aku angkut kiddos&bibik coz Aqifku xsihat sgt..cirbir&muntah2..lg pun rasa rasa bersalah plak coz tonite nk gi tgk Cuci The Musical yg sah2 xleh bw budak2..at least smlm lyn gak diorang kat Toy's R Us..kopak..tp rasa mcm dh lama x beli toys diorang..so xkesahla..
Balik Suyah antar blk..otw jeks..umah dia kat Putrajaya...Penat sgt balik tuh,update FB jap pastu tertido..kul 3.00am terjaga..hening2 pagi ni mula la nk terpikir semula jiwa kacau..namun Alhamdulillah..ada tempat utk mengadu...Ya Allah semoga kau mendengar....Amin...

3 comments:

  1. asal ko citer mcm ayat express and tergantung jek? hehhehe nak cepat la tuh...

    ReplyDelete
  2. Wah...frequency aku jek ko citer eh...frequency ko ckit x story! What can i say Ndutt, u bring the best out of me...muahahaha.

    Eh nyah, ko pasal lak jiwa kacau nie? Psl x story?

    ReplyDelete
  3. a-ah nomy nk cpt...coz ank2 aku dh huru hara...
    jash, alaaa...nk hepi2 xkan nk citer problemo jiwa kacau...xpe leh handle..biasala..trn naik idup nih...

    ReplyDelete