Search This Blog

Saturday, October 24, 2009

Am Back!!!...

Salam semua...pergghh..accummm..siap bersin la masuk sini bersawang giler,tu la..org ada blog aku sibuk gak nk berblog..sudahnya apa jadik??tersadai jek..tp spt tajuk diatas tuh...maka kini ku kembali..dgn satu anjakan paradigma& sebuah transformasi..ye la sok kan besday aku..maka dgn kematangan ini aku akan teruskan coretan dlm blog aku nih..(ada ke org baca??xpela..aku sindri kekadang suka jek baca apa yg aku merepek dlm nih..hehehe)
Aku pun dh carik kontraktor nk renovate umah aku nih..tgk la sok lusa..cun la kot umah aku nih..aku berserah jek..maklumla akak msh berjinak-jinak burung tiong jek dlm arena blog2..gadget2..& IT nih..jd outsourcing adalah jln terbaik....(jgn kontraktor tuh sabotaj aku sudah..)..Well,life aku skang nih biasa2 jek..ada turun naiknya..jap gaduh..jap baik..keje pun gitu2 jek..cuma aku ada ckit syukur dgn score KPI yg aku dpt..xdela hebat mana..tp xdela jugak keji&hina..Alhamdulilah..penat lelah dihargai...kiddos,semakin notty..tp ada yg amat gembirakan aku lebih dari dpt bonus prestasi....tarrraaaa..Azibku dh boley baca..Alhamdulillah..w/pun merangkak2 tp aku rasa itulah bonus yg termahal yg aku dapat..syukur...now buku Ladybird tu dh 1b..mungkin betulla teacher dia kata..lps b'day 5yrs baru dia boley baca...nk ikutkan budak2 dulu darjah 1 baru kenal ABC kan...tp now ni..kat pre-skul lg dh berbuih2 pandai bacanya..apa2 pun aku xnak bandingkan anak aku dgn ank sesaper..aku percaya pd kemampuan ank aku& xdela teruk sgt kalu 5yrs br boley baca..(kat skul tu kecik2 dh boley baca...),yg lelain..frenz..mcm biasa sejak berjinak dlm FB..byk dh reunion/gathering dgn kengkawan pelbagai lapisan telah diadakan..kwn2 STK,TIJB,A-level..&UPM (aku ada ke kwn UPM??mcm xde jek..coz ms ni berkepit jek dgn Ndku..)..nntla kalo senang aku tempek la gambo..kalu x senang..tgk la kat FB tu dulu...k...daaa.....

2 comments:

  1. tunggu...sjht rendah laa beb..... rohetec busy dengan reunion skool dia.... so, lambat sket laaa mula kerja... site pun tak ready lagi kannn...

    ReplyDelete
  2. sjht x review lagik la..ntah kpi saper la tuh!ok xde hal..ni pun dh syukran jazimah..oppss..salah syukran jazilan!!

    ReplyDelete