Search This Blog

Wednesday, October 28, 2009

Selamat Ulangtahun ke 32..Diriku!


Alhamdulillah.syukur ke hadrat Illahi kerana mengurniakan aku kesihatan yang masih baik dlm mencecah usia 32thn ini..Walaupun kehidupan sebagai seorang isteri dan ibu semakin mencabar..aku tetap bersyukur kepadaMu ya Allah..aku tahu setiap apa yg berlaku telah tertulis sejak azali lagi..dan aku terima dengan redha..dan akan terus panjatkan doa agar ketabahan aku semakin dipertingkatkan saban hari..tiada masalah yang tidak boleh diselesaikan..segala-galanya ada hikmah yang tersirat..InsyaAllah...
Mmpph..besday aku thn ini tidaklah indah mana..biasa2 saja..malahan ada juga Tragedi Oktober..namun aku tidak mahu memikirkan perkara yang membuat aku hilang fokus..life must goes on with full of joy..hidup ni bukannya lama sgt..jadi xperlula aku nk pikir..aku cuba atasi masalah ini dgn cara yang terbaik..akan terus memperbaiki diri sebagai hambaNya..lagu yg sesuai utk aku now ni..Tahajjud Cinta by Dato' Siti.. klass kan???dah la malas nk sedih..
Celebrate katne??dpt hadiah apa??soklan standard di harijadi kannn...
Aku x selebret dgn tiup lilin & berkek..sbb xde sape beli..first time nih..xpela aku x harap pun..tp tgh mlm besday tu gi round2 KL,mengimbas kenangan lalu,gi mkn ikan singgang@ Kg Baru,tu mmg fevret kitorang..thanx to Ndku..tp jiwaku mcm kosong jeks...tak tau la naper..gi keje opismet aku bg hadiah yg amat amat amat aku perlukan & amat amat amat aku suka...handbag LV you..nnt aku amik gambo..hehehe...diorang tong..tong...ye la masa aku kena pukau/copet tu dpn mata diorang gaks..serius kalu ke opis dgn colleague2/team kroni yg aku ada now ni bisa melupakan segala masalah..& aku mmg xnak effect prestasi keje,frenship dgn kengkawan dek kerana masalah aku yg kejap ok kejap ko nih..Alhamdulillah aku semakin matang dlm menangani masalah..aku dh tau nk mengubati hati sindri..kadangkala masalah x besar mana..tp syaitan tu sentiasa mendampingi org2 yg dlm kebuntuan..sbb tu ada yg buat perkara yg x sepatutnya..nauzubillah dijauhkan..apa yang aku harapkan sekarang ini agar perolehi ketenangan&kebahagiaan dalam hidup ini..bersama orang2 yg tersayang..&menyayangi diri aku ni..dan seterusnya agar aku lebih sihat agar dapat aku terus menjaga&mendidik anak2 supaya mereka dapat memberi manfaat kepada agama,nusa&bangsa..Aminn...kepada sesaper yg membaca blog aku ni..doakanla aku jugak yek...itulah hadiah paling aku amat harapkan&hargai...AKU SAYANG KAMU...
~Allah Maha Mengetahui...~

No comments:

Post a Comment