Search This Blog

Thursday, November 5, 2009

Doa Suami Isteri..


Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang..


"Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan,pintu-pintu keselamatan,pintu-pintu kesihatan,pintu-pintu nikmat,pintu-pintu keberkatan,pintu-pintu kekuatan,pintu-pintu cinta sejati,pintu-pintu kasih sayang,pintu-pintu rezeki,pintu-pintu ilmu,pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga..Ya Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang... Amin...."


Mode sedih aku masih "ON"...adakalanya sesuatu yang tidak tahu apakah punca dan sebabnya amat menyakitkan...jika tau sebab-musababnya senang ckit..tapi itulah dia Rahsia Allah..aku pasrah dan terus berdoa agar dijauhkan segala bisikan syaitan...Aku yakin KEBAHAGIAAN menanti aku di depan sana....kawan2 doakan aku k...

1 comment:

  1. insyaallah...allah maha penyayang dan maha mengasihani.... ada hikmah atas segala yg terjadi..bersabarlah dan berdoalah....kami sentiasa doakan,insyaallah.

    ReplyDelete