Search This Blog

Friday, November 6, 2009

Aqifku..Moody..Seperti Mengerti...



Ni la dia rupa Aqifku..kalu merengek2..menangis...sian kan??W/pun dia lahir xcukup bulan tp otak dia develop lebey pantas dr umur dia..mungkin gak sbb dia dh sunat maka dia lebey matured dr abg dia..mungkinla...Lately ni dia asyik merengek jeks..kalu aku ada kat umah tuh sampai aku nk gi kencing berak pun xlepas..dipeluknya kaki aku nih..risau sgt aku kuar gi keje dll...ntahla dia rasa x secure ke apa..aku pun xpasti...tp sebolehnya mmg aku lyn sebaik mungkin..& byk kan membaca apa2 saja artikel/jurnal ttg psikologi kanak2..nk baca buku tebal2 alam tu idokla kan..tp one thing aku noticed..apa saja aura pada aku akan serap ke jiwa anak2 ini..so dgn tekadnya..berpenghulukan hari jumaat nih..aku nk clearkan segala keserabutan dlm kepala otak aku nih & kembali ceria serta abaikan segala benda yg menikam2 jiwa tuh..demi saluran aura positif& ceria pd anak2 aku nih...InsyaAllah...mmg la aku ni EMO tp aku nk lawan..aku xnakla diorang nih pun moody jugaks..Anak2 aku adalah segala-galanya...
"Adik..mak sayang adik tau..mak gi keje jap jeks..nnt ptg mak balik pastu kita gi kedai abg Donny"(w/pun kedai tu xde brg sgt..tp ank aku suka k..)

1 comment:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete