Search This Blog

Wednesday, May 13, 2009

Uniform..Mother's Day.











Hehe..anak-anakku ada baju khas utk dipakai pd Hari Ibu..poyo x mak dia??
T-shirt Azibku : I obviously get my gud looks from my MUM..
T-shirt Aqifku : If u think am cute..u should see my MUMMY...
hua..hua..hua....sukanya aku...selalunya baju yg ada wording mcm ni kat Mothercare byk la...aku selalu gak beli tp..sumernya byk kasi up sama daddy jek..kalu utk bdk pompuan baru la..kasi up sama mummy...ni aku jumpa t-shirt boy yg up kan mummy..so sambarla...teka katne??haha...kat TESCO jeks..ntah bape hinggit ntah..tp murahla...material pun not bad...wa tak kisah beb..wa angkat jek kalu dh suka...
kad yg kat ats tu bknnya kad yg aku dpt...tp kad yg nk bg kat mak...kat mak mertua..and dr anak-anakku utk opah/nenek dia..aku ni mmg klasik ckit..msh suka antar kad by pos...kad raya pun camtu..siap tempah utk bg org..w/pun now ni dunia IT..kad bg online..tp xpuas la...konservatifkah aku??hehe..tak la..klasik la...
Akceli hari ibu tu kitorang x gi memana coz Aqifku&Azibkudemam/batuk/selsema...so xsesuwei kuar..aku pun mmg nk masak on that day...so kitorang kat umah jek...layan dvd..makan...tido..lyn TV...tido...mkn....
~budak2 ye la tido coz kena antibiotic&ubat lelain..tp mak ayah dia pun membuta camner??~




2 comments:

  1. Ha..ha,,ha..soo cute la the baju...mmg sangat poyos la mummy dia..:P Anyway mmg groovy la bagi anak2 pakai baju camtuh..pastu soh bapak dia bawak keluar..he..he..he..

    ReplyDelete
  2. xde maknanya bapak dia nk bw kuar...sbb tu kitorang lepak umah jek ari tu...jeles la tuh....

    ReplyDelete