Search This Blog

Friday, May 22, 2009

Kemas la weii....











Wiken lepas mmg xde apa2 agenda yg dirancang..so aku terpikir nk punggah 1 kotak yg x sempat bukak lg dari pindah umah Jan lalu..(akceli bkn 1 kotak..tp ada lagi..cuma aim wiken ni nk bukak 1 jek..boley gitu...haha...penat la wei..)
Kotak ini dalam dia mmg kitorang tag kat luar tu..PELBAGAI..mmg pun dlm tu ntah2 apa2 ntah..aku x sort pun before packing..yg lelain aku sort mana yg nk dibawa..tp masa ni dh penat tahap maksima..so sumbat jek...antara dlm tu..yg boley dimasuk dlm blog...ha..ha...ialah pas keje masa kat CIMB Damansara..tgk la nama aku NADZERAMA ehh...hampeh tul HR sana..tak mcm aku...HR budiman..kah..kah..kah..aku plak malas nk pi tukar2 masa tu..lantakla...xde effect aku rasa...tp pernah gak la one day tu aku gi beli lunch..ada mamat stylo dressing ala2 Cina Hong Kong..(ensem ok..) tgh2 q kat McDonald x silap akula...tanya r u Chindian??mamat tu Melayu...
ye la agaknya..nama ala-ala..A/P(anak perempuan)..tp cerah pulak...!!so keluar la soalan camtuh...aku free hair masa tu..ooppss..spt di gambar la kan...ish..ish..ada effect jugak rupanya aku x gi tukar & betulkan nama ni.....tp lps tu aku pun....x gi tukar jugak...hahhahaa...malas la nk ngadap HR dia....agaknya camni la staff opis aku rasa......xde maknanya!!!!budak2 opis aku sumernya manja dgn HR dia yg sorang ni..pepagi dh mcm kaunter biro pengaduan awam...puan, nk tu la..nk ni la...nk kuarters la..nk wat loan la.. nk kawen la...nk gi ikut wife unpaid leave la...mcm2 hal...tp tu la....lecturer kat u aku dulu kata...x sumer org boleh jd HR..engineer jd HR mmg akan ada ckit lain..apatah lagi akauntan...coz depa sumer very analitikal..2+1=3...tp org2 cam aku ni...yg terlebih emo ni...mmg akan ikut budi bicara...ceh..ceh...
Lagi satu dlm kotak tu ada CD...mcm yg kat atas tu Ndku punya...hehehe..Nas Adila yg AF7 kuar minggu pertama...dulu masa Ndku keje gomen..mmg la keje dia wat event..tp artis2 yg dipanggil sumernya...ala-ala..hik..hik..gomen xde bajet hiburan....antara yg aku ingat Farawahida,Izwan Pilus(ni abg Aril ni..), Fazly Zainal ..bla..bla...(akceli xpnh bukak pun CD nih..oooppsss...)
Bg memenuhi masa wiken ari tuh..aku membelek2 la..taman aku yg sekangkang kucing tu jeks...tp jam menunjukkan kul 2.30ptg masa tu& teramat la panas...bunga2 pun xberkembang...tp nk jugak snap gambo...
~aku kat taman tu kurang dr 10minit....poyo jek..~




2 comments:

  1. cun gaks your garden.... bole laa kasi idea utk rumah baru i nanti eks....tq...

    ReplyDelete
  2. i mmg suka bercucuk tanam ni...tp tanahnya ciput..so yg ado je la...i nk wat gak kolam2 bagai...tp pikir punya pikir...nnt mcm terlebih sudah...garden ni kalu masuk kete ..xnampak apa pun..

    ReplyDelete