Search This Blog

Monday, May 18, 2009

Malam itu...aku sedih.....












Ingat tak ari tu aku tensen pasal kebocoran ini..sedih woo...umah baru bocor..kat bilik beradu plak tu..(master bedroom)..dah la tgl aku anak beranak dgn Bibik jeks...ujan lebat gila ptg tu...mlm tu ujan lagik..dh mcm dlm BERSAMAMU..aku dgn bibik tadah air..sedih tau..tak boley tido..nsb baik pepagi tu developer dh dtg betulkan..coz Ndku cal dia mlm tu jugak from Sabah..tp bkn umah aku jeks...neighbour yg lain pun sama...opismate yg kat seksyen 3 pun sama..standard umah PKNS la kot...nk wat camner ni jeks yg mampu...yg penting Rumahku tetap Syurgaku...
Pagi2 kengkawan opis duk nyanyikan lagu montaj BERSAMAMU yg Jaclyn Victor nyanyi tu..hampeh tul...
-Azibku terjaga pastu x tido blk...dia ni sensitif ckit....dia kata sian mak..azib nk teman mak...dia betul jaga aku kalu ayah dia outstation...harap2 sampai beso la camtu...Aminnnn...-
~insaf sebenarnya...mcm tu la org yg susah...~



2 comments:

  1. Mmg pun rumah pkns camtu...tah naper la takleh solve problem tu....dok gak buat rumah style sama......rumah i pun sama..bocor kat atas kalau hujan lebat....

    ReplyDelete
  2. tu la missa..tension tau..umah u kat M'sia ni pun sama la kan...umah ivy pun....

    ReplyDelete