Search This Blog

Friday, April 17, 2009

TQ..Bebzz...

Firstly..aku nk say TQ kat member aku sorang nih..coz mencelikkan tahap IT aku nih..(Beb w/pun ko tolong x seberapa tp aku bg tau kat seantero dunia tau...)
Actually aku mmg dh lama teringin nk wat semua2 nih tp nampak mcm xde masa &takde keperluan...tp since dah byk menjejak kasih kengkawan yg merata dunia ni& opismate pun byk gi further studies jejauh..and 2-3 kerat sepupu aku yg dh jd PR negara lain..so dah nampak gak keperluan menatang nih..masa tuh..bisa diatur....
Mmmpphh...ruangan ni gak aku nk persembahkan wat family..kengkawan & juga hubby aka NDku...(kalau apa2 yg xterucap tu..mungkin juga akan diucapkan disini....)
Lepas ni...sbg glossari...wahh..dh mcm buku ensiklopedia la plak...
Hubby -Ndku
Anak 1st - Azibku
Anak 2nd-Aqifku
Ok...

No comments:

Post a Comment