Search This Blog

Thursday, April 23, 2009

IPD Dang Wangi..??

ish..ish..org berblog..aku pun sibuk nk berblog..tp x berupdate..tersadai jek..tgk la title aku tuh..scary kan??nk citer nih....sbg HR yg begitu prihatin 20/4 ari tuh aku teman member aku ni yg diarahkan gi IPD Dang Wangi bg bantu siasatan...kes...ooppss..x sesuwei nk bg tau kat sini..
Tp tu la..aku nih byk sgt tgk CSI..tu yg excited giler jek kat situ..member aku tu cuak jek la muka dia..tp aku biasaler..excited jek....sibuk IO soal siasat member aku..aku plak soal siasat IO yg lelain yg tgh lepak ala-ala citer 21 Jump Street tu..(ni citer zaman2 aku dulu la..)
Member aku bengang jek..dia ckp..nnt kang bkn aku yg masuk dalam..ko plak nanti yg masuk..byk tanya sgt..hehe..biasaler aku...
Apa pun aku memang tabik spring la kat PDRM ni...mmg pantas&tuntas...
-Moral of d story...korang jgn beli barang murah sgt dr harga pasaran...coz musti ada yg xkena dgn barang tuh..ntah2 dicuri ke..diseludup ke...ooppss..CUT!!...-

~gambar takleh tayang k....tp akceli aku nk sgt tunjuk muka member aku yg pucat lesi tuh...hehe...~

No comments:

Post a Comment