Search This Blog

Friday, April 24, 2009

Mini Sukaneka...Cyberjaya...

















Aku dtg Cyberjaya ni dgn anak2 & Bibik jek..coz Ndku balik dr Sabah ptg tu...Alhamdulillah sampai gak aku ke situ dgn lancarnya..tanpa sesat barat coz follow En Azman ex staf Putrajaya ni..tp Aqifku wat hal jugak..nk duduk kat peha sebelah..so aku drive sebelah tgn jek la..tp dh nk dkt sampai ms tu..ok la... Tu ada gambo dari register sampaila ke acara..tgk la..Aqifku tu mmg Mat Cool..relax jek dia kutip gula siap boleh makan dulu tuh..satu dia msk kocek..satu dia srh bukak..nk mkn...pastu dia mcm konfius..apsal semua org berebut2 nih...sesungguhnya anak aku itu mmg telah dididik supaya x tamak..cukupla utk bekalan diri sendiri..kah..kah..tp spt biasa mak dia yg excited..srh Aqifku penuhkan 1 cap tuh..hehe...tp cuaca panas sgt..anak aku kan ala-ala made in london..xleh kena panas...merah padam mcm terbakar...tp nasib baik tak meragam...coz diorang ENJOYYY...ramai kawan...
~mmpphh mak dia pun merah padam gak..blusher semulajadi~




No comments:

Post a Comment