Search This Blog

Friday, April 17, 2009

BBQ-Tmn Tasik Cyberjaya....

Serabut otak x tgk map nih??camnerla aku nk gi esok nih..dahla drive sindri..Ndku msh kat Sabah..Xnak gi..sian plak dgn Azibku&Aqifku...so sok ni aku redah jerr...
Akceli opis aku wat sort of like family day..tp kecil-kecilan jeks..suka2..coz grand family day kena joint HQ Bangsar..so ni utk kitorang sesuka bergumbira...tp macam2 acara ada utk bebudak..ni nk kena practice Aqifku utk acara kutip gula (1-2thn)..kena ajar agresif ckit...anak mak musti jd juara...azibku pun kena practice tiup belon...ler..saper yg nk masuk acara nih??anak ke mak??tp itula lumrah kalu anak2 masuk any competition...parents yg very d over...tp hadiah pun mahsyuk..apa pun aku harap aku x sesat barat...and bebudak nih enjoy...that's d main objectives.....btw..sok nk bw lagi 2kg cake BEN 10..utk Aqifku tiup..saja jek...nnt kan ramai bebudak so..meriahla ckit...masa b'day dia 13/4/2009 ari tu..aku,Azibku&Bibik jek..Ndku ber online jeks dr Sabah..nyanyi&potong cake...so sok ni lg sekali...pastu nnt hsewarming&b'day party lg sekali...mmpphh..mcm membazir plak eks...tp xpela..bkn selalu...

No comments:

Post a Comment