Search This Blog

Thursday, April 1, 2010

Study Time!!

sama jek minat Ndku&Azibku...
setakat meja ni..kacang jek wat Ndku..dabel decker IKEA bebudak ni pun dia psg sindri....

bz hero-heroku...


Selaras dgn azam aku this year yg nk tumpukan perhatian kat Azibku..coz nxt year dh msk darjah 1..maka kenala ada/curi masa utk guide dia..tp tu la..aku ni sumer nk perfect..xnk ajar sambil meniarapla..kat meja mkn la..nk proper ats meja study!..huhuhu..aku nk meja study yg mcm meja komputer tu ada lampu dll..tp tetiba Ndku dh beli meja kat IKEA yg ala2 meja study pun yek..meja mkn pun yek..meja main2 pun yek...tp xpela..dia dh beli..tq jek la..mcm biasa daddy&son punya missi la..assemble mende tuh..fevret diorang nih..aku bolayan...kalu buleh semua mende aku beli dh siap..

No comments:

Post a Comment