Search This Blog

Sunday, June 21, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang...

NDku telah berumur 32tahun pada 27Mei2009 yg lepas..ini adalah kes kepam terhadap gambar ini..maka sisipan ini adalah sekadar memaklumkan yang ulangtahunnya telah disambut di Victoria Station Ampang..hanya kami empat beranak saja..kek aku beli untuk tiup malam 27 Mei..tetapi tidak kesampaian kerana anak2 telah tidur dan rasa tidak syok sekiranya mereka tidak bersama2 meniup dan memotong kek...maka kek itu telah dibawa ke VS pada 28 Mei..
Ish..dah le tak larat aku nk nulis mengikut frasa&predikat..yg penting mesej sampai..lg pun ni blog aku...ada aku kesah??hehehe..tp akceli last2 tu partner biz hubby joint..coz mmg dia ada kat KL ni & stay hotel kat ampang tuh..Cuma dia x joint awal coz gi shopping dulu dgn wife&family dia..ye la..kat Tawau bukannya ada apa2 nk shopping....tp yg malasnya....mmmpphhh...dia gi shoppping LV...uuwwaaa.....bila dia nk sedekah kat aku satu....uuuwwwwaaa....

No comments:

Post a Comment